Kontakt
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W LUBINIE SPÓŁKA Z O.O.
ul. Marii Konopnickiej 5
59-300 Lubin
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W LUBINIE SPÓŁKA Z O.O.
ul. Marii Konopnickiej 5
59-300 Lubin
GODZINY OTWARCIA PRZYCHODNI
poniedziałek - piątek, od godz. 800 do godz. 2000
TELEFONY DLA PACJENTÓW
Rejestracja: 726 990 990, w dni robocze od godz. 800 do godz. 2000
Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży: 726 700 774, dyżur codziennie przez 7 dni w tygodniu od godz. 2000 do godz. 2200
TELEFONY ADMINISTRACYJNE
Administracja: 726 700 696, w dni robocze od godz. 800 do godz. 1500
Beata Michalewska - Główna Księgowa, tel. 726 700 772, email: beata.michalewska@dczpdm.lubin.pl
Anna Stępień - Specjalista ds. rozliczeń NFZ i obsługi Pacjenta, tel. 608 084 432, email: anna.stepien@dczpdm.lubin.pl
Michał Siemaszko - Kierownik Projektu, tel. 726 700 773, email: michal.siemaszko@dczpdm.lubin.pl
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA MKS ZAGŁĘBIE LUBIN
NIEPUBLICZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE MKS ZAGŁĘBIE LUBIN
NIEPUBLICZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE MKS ZAGŁĘBIE LUBIN
Agnieszka Wójcik - Dyrektor, tel. 534 645 717
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Kamila Maciejewska, tel. 535 889 710, e-mail: k.maciejewska@coreconsulting.pl
E-MAIL
SKARGI I WNIOSKI
W przypadku skargi lub wniosku zapraszamy do skorzystania z załączonego formularza kontaktowego.
Przedmiotem skargi może być, w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników, naruszenie praworządności lub słusznych interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw; naruszenie praw pacjentów w zakresie udzielanych przez DCZPDM świadczeń zdrowotnych.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb pacjentów i pracowników.
Formularz kontaktowy:
Masz problem? Z nami możesz porozmawiać o wszystkim, co Cię martwi - zadzwoń. Pod tym numerem telefonu czeka pomoc psychologiczna.
W rozmowie czuj się bezpiecznie - przekazywane informacje są poufne.
W sytuacji, gdy zagrożone jest Twoje zdrowie lub życie, powiadomimy odpowiednie osoby, które pozwolą nam zadbać o to, abyś był(a) bezpieczny(a).